مدرس برند استاد برند

مدرس برند استاد برند

مدرس برند استاد برند

مدرس برند استاد برند

آموزش آنلاین در FCA به چه معناست؟

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ق.ظ

"آموزش آنلاین" در FCA به چه معناست؟

9197685104
 بهزاد حسین عباسی

سخنران مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری بازاریابی فروش برندینگ اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمان 

behzadabbasi.ir


برای ما آموزش آنلاین به این معنی است:

– کلاسهایی که شما می توانید از طریق تلفن یا وبینار به کلاس متصل شوید.

– دریافت جزوات و مطالعه آنها قبل از کلاس صورت گرفته است.


این کار از طریق تیم اجرایی و ارتباط مستقیم تدریس کننده با تمام دانشجویان شکل میگیرد. شما مسئول برنامه ریزی برای استفاده از کلاس ها و فضای آموزشی کل دوره هستید و اگر کلاس هایی که برای دوره شما طراحی شده است را از دست بدهید میتوانید در دوره بعدی آن کلاسها را جایگزین کنید.

سرعت به پایان رساندن دوره دست خودتان است. اگر شهریه را کامل پرداخت کرده اید می توانید به تمام اطلاعات کلاسها دسترسی داشته باشید و در حداقل زمان دوره که بین ما و شما توافق شده است، میتوانید دوره را به پایان برسانید و اگر تصمیم گرفتید که بیشتر تمرین کنید و از فضای آموزش بیشتر استفاده کنید تا حداکثر زمان دوره که آنهم توافق شده، زمان دارید. مهمترین مزایایی این فضای آموزشی انعطاف و حق انتخاب دانشجو است.

پنج ویژگی آموزش آنلاین FCA :


پی دی اف جزوات را از طریق ایمیل دریافت میکنید

تمام جزوات کلاس را میتوانید قبل از کلاس دوره خود مطالعه کنید. هر جزوه شامل یک خلاصه از مفهوم کلاس است و موارد آموزنده را بررسی می کند و شما را با سئوال یا درخواست به فکر می اندازد. پیش نهاد میکنیم که قبل از ورود به کلاس جزوه را کامل بخوانید.


حضور درکلاس ها از طریق اینترنت یا تلفن

گروهی از دانشجویان از طریق اینترنت و نرم افزار زوم و یا از طریق تلفن و با استفاده از همین نرم افزار وارد کلاس آموزش می شوند. (دانشجویان دوره های دیگر که این کلاس آموزشی را از دست داده اند نیز می توانند وارد این کلاس شوند). این کلاسها به طور سنتی و به صورت سخنرانی استاد برگزار نمی شود. تدریس کننده که یک کوچ حرفه ای و با مدرک تایید شده از ICF است، هدایت کلاس را به عهده دارد. در این نوع آموزش دانشجویان تشویق می شوند که نظرات خود را اعلام کنند، سوال بپرسند و بحث را به چالش بکشانند.


فوروم یا فضای مجازی و خصوصی دانشجویان


مدیریت این فضای مجازی در دست تیم اجرایی است. این فضا برای اعلام درخواست کوچ یا مراجع همسطح ، برای تمرینات کوچینگ و برای بحث و تبادل نظر در مورد کوچینگ است. دانشجویان در این فضا با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و در گروههای کوچکتری از طریق فضای مجازی و حتی حضوری ارتباط برقرار می کنند و زمینه همکاری های جدید فراهم می شود.


کوچینگ هم سطح

در این مرحله دانشجویان آغاز به تمرین کوچینگ می کنند و تئوری را به یک مهارت تبدیل می کنند. بیشتر جلسات کوچینگ از طریق تلفن یا اینترنت برقرار می شود و کوچ ها در سراسر ایران و همینطور در سطح اروپا و امریکا جلسات را برگزار می کنند. دانشجویان چارچوب های کوچینگ، ساختار جلسات و تنظیم قرارداد های کاری را در این مرحله یاد می گیرند.


همراهی و کمک از راه جلسات فردی و گروهی

در فضای آنلاین، تمام دانشجویان به مدرس، مدیر کل و تیم اجرایی دسترسی دارند. در این صورت هر زمان که سوالی برای آنها پیش بیاید، دسترسی به فردی با تجربه دارند تا جواب بگیرند. برای دانشجویان جدید فضایی ایجاد شده است که با دانشجویان دوره های بالاتر ارتباط برقرار کنند و از تجربیات آنها استفاده کنند. هر چند ماه یکبار مدرس و تیم اجرایی جلسات گروهی را با دانشجویان برگزار می کنند تا در مورد دوره و نحوه استفاده از اطلاعات و امکاناتی که وجود دارد صحبت کنند و اگر مواردی نیاز به شفافیت بیشتر، یا تغییراتی دارند، تصمیم گیری کنند و آن را اجرایی کنند.


مزایای آموزش در محیط مجازی وآنلاین


درست مانند آموزش آکادمیک، موضوعی عنوان می شود و مدرس کلاس را هدایت می کند. در این روش دانشجویان هستند که بحث ایجاد می کنند، سوال می پرسند، نظر می دهند و گاهی اوقات یکدیگر را در یک دیدگاه به چالش می کشند.

در این روش تمرکز بر تن صدا و کلام است

کوچینگ از طریق تلفن و سمینار بسیار موثر است حتی بیش تر از جلسه رو در رو. کوچ در این نوع جلسات نیازی نیست که نگران برقراری ارتباط چشمی با مراجع باشد. در عوض تمام تمرکز خود را روی کلماتی که می شنود، لحن صدا و احساس می گذارد.در این حالت مراجع احساس راحتی بیشتری می کند و صحبتهایی مطرح می کند که ممکن است در جلسه حضوری بیان نکند

استفاده بهینه از زمان و سرمایه


در کلاسهای آنلاین، نیازی به طی مسافت های طولانی و صرف هزینه برای نشستن سر کلاس درس نیست و اگر شما یک خط اینترنت با سرعت مناسب داشته باشید، نیاز به سرمایه گذاری بیشتری برای گذراندن کلاس نیست. حتی وصل شدن با خط تلفن هم هزینه زیادی نیاز ندارد. در این دوره ها محتوای آموزشی به صورت قطره ای با تمرین و بحث به دانشجو ارائه می شود پس بیشتر درک و هضم می شود و نتیجه بهتری می دهد.


هر زمان که نیاز باشد در دسترس است


مطالب و مقالات زیادی در سایت وجود دارد که هر زمانی که به آنها نیاز داشته باشید می توانید به آنها مراجعه کنید و برای درک بهتر جزوات و نتیجه بیشتر آنها را مطالعه کنید. می توانید ساعات کلاسها را بدانید و هر زمان به کلاس دیگری نیاز داشتید در آن شرکت کنید. می توانید در لحظه دانشجویان دیگری را پیدا کنید و با آنها گفتگو کنید. همه چیز در دسترس است.


یاد می گیرید چطور از طریق تلفن و اینترنت کوچینگ را انجام دهید


بیش از هشتاد درصد از دانشجویان فارغ التحصیل شده از طریق تلفن یا اینترنت جلسات کوچینگ خود را برگزار میکنند. پس کاملا منطقی است که از این طریق آموزش بگیرید. در کلاسها تمرین می کنید که نقش یک کوچ یا مراجع را بازی کنید و بقیه دانشجوها ناظر بر این روند باشند و بازخورد بدهند. این تمرین ها دانشجویان را آماده می کند که به راحتی از طریق تلفن کوچ کنند و این مهارت را هرچه بیشتر تا قبل از اتمام دوره به دست آورند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی